Onbeperkt technische ondersteuning
Praktijkgerichte trainingen
Jouw toegang tot fabrikanten data
|Home/
Actueel

Dit is het verschil tussen TECH360 Assist en Specialist

Dit is het verschil tussen TECH360 Assist en Specialist

Dat professionele autobedrijven voor TECH360 kiezen is duidelijk. Maar kies je dan voor het TECH360 Assist- of juist het Specialist-abonnement? We zetten de verschillen en overeenkomsten voor je op een rij.

Assist ondersteunt met diagnose

Bedrijven die kiezen voor TECH360 Assist hebben hun kennis van moderne voertuigen prima op orde, en schakelen TECH360 in als de werkplaats er zelf niet uitkomt. TECH360 Assist is er voor jou als het even moeilijk is. Het abonnement is echt gericht op deze hulp, al bevat het twee basistrainingen per jaar. Deze zijn doorgaans gericht op de apparatuur waarmee onze helpdesk-specialisten verbinding maken met jouw werkplaats waardoor we samen zo efficiënt mogelijk diagnosestellen. Dat is belangrijk, want als TECH360 Assist-abonnee beschik je over meerdere krachtige tools. Je kunt onbeperkt gebruik maken van de Vraagbaak en kunt Remote Services en Pass Thru inzetten wanneer de klus daarom vraagt. En als het echt nodig is komen onze specialisten langs in jouw werkplaats om samen met jouw technici een klus te klaren.

TECH360 Specialist voor intensieve training

Als je minder afhankelijk wil zijn van externe specialisten en liever alle kennis in eigen huis hebt, dan is TECH360 Specialist de keuze voor jou. Het Specialist-abonnement is gericht op training en zorgt ervoor dat jouw eigen specialisten de auto’s van nu en morgen de baas zijn, wat er ook aan mankeert.

TECH360 Specialist is een investering in jouw bedrijf: de opgedane kennis is direct toepasbaar en heeft jarenlang effect. Ook hoef je geen beroep meer te doen op anderen, waarmee je zowel tijd als kosten bespaart. En komen jouw specialisten er onverhoopt toch niet uit? Dan kunnen ze natuurlijk terugvallen op de uitgebreide technische assistentie van TECH360, net als Assist-abonnees.

Elke klus geklaard

Samengevat blijft met TECH360 Assist alles zoals het is, maar kunnen jouw technici altijd terugvallen op de kennis en expertise van het TECH360-servicenetwerk inclusief Vraagbaak, Remote Services en Pass Thru. Met TECH360 Specialist til je het kennisniveau van jouw medewerkers naar een hoger niveau, zodat jouw eigen specialisten elke klus zelf kunnen klaren. Natuurlijk staat TECH360 voor hen klaar als dat eens niet zo is, met dezelfde tools en dienstverlening als die bij het Assist-abonnement horen. Want welk van de twee keuzes je ook maakt, samen met TECH360 klaar je elke klus.