Onbeperkt technische ondersteuning
Praktijkgerichte trainingen
Jouw toegang tot fabrikanten data
Actueel

Solution Toolbox: innovatieve database beschikbaar

Solution Toolbox: innovatieve database beschikbaar

Uitgebreide database met storingen en oplossingen, nu beschikbaar voor TECH360-abonnees

Sinds kort beschikt het TECH360 Dashboard over een innovatieve database met praktijkstoringen en geverifieerde oplossingen. Met deze TECH360 Solution Toolbox kun je veelvoorkomende fouten en storingen voortaan nog sneller en effectiever oplossen. En het beste? De dienst is gratis beschikbaar voor alle TECH360-abonnees. Probeer het nu!

De TECH360 Solution Toolbox biedt een breed scala aan oplossingen op basis van foutcodes, samengesteld door helpdeskexperts van TECH360 en vakgenoten. Alle oplossingen in de database komen uit de werkplaatspraktijk en zijn bewezen effectief. Kortom, de TECH360 Solution Toolbox is een waardevol gereedschap. Van autotechnici, voor autotechnici.

Zo werkt TECH360 Solution Toolbox

Hoe het werkt? Eigenlijk heel eenvoudig. Nadat je op tech360.nl met je persoonlijke link bent ingelogd op je eigen TECH360 Dashboard vind je de ‘Solution Toolbox’ onderin, op de plek waar eerder de Vraagbaak stond. Klik op ‘Nieuw’ om een nieuwe storing toe te voegen en voer de specificaties van de betreffende auto in. Geef vervolgens zo gedetailleerd mogelijk aan welke storing(en) en foutcode(s) de auto geeft, op basis daarvan zoekt de Solution Toolbox naar mogelijke oplossingen. Hierbij geldt: hoe beter de input, hoe nauwkeuriger de aangedragen oplossing zal zijn.

Zo ziet de Solution Toolbox in het TECH360 Dashboard eruit.

De gevonden oplossingen worden met een kleurcode gemarkeerd. Daarbij geldt: hoe feller het groen, hoe meer overeenkomsten er zijn met de door jou ingevoerde parameters. Ook bij het verder diagnosticeren schiet de Solution Toolbox te hulp door onder meer relevante schema’s aan te bieden. En mocht je er onverhoopt niet uitkomen, dan kun je direct contact opnemen met de Vraagbaak die de vertrouwde service biedt.

Hoe lichter het groen, hoe meer overeenkomsten tussen jouw storing en de gevonden oplossing.

Altijd up-to-date

De TECH360 Solution Toolbox wordt dagelijks bijgewerkt en voorzien van de nieuwste schema’s en relevante oplossingen. Je kunt ook zelf bijdragen aan de Toolbox door eigen oplossingen te delen. Zo werken we samen aan een nog sterker en effectiever TECH360-netwerk. De Solution Toolbox biedt daarnaast de mogelijkheid om jouw aanpak van de storing om te zetten in een diagnoserapport, compleet met foto’s. Doordat je het diagnoseproces op deze manier inzichtelijk maakt verantwoord je het gemakkelijker aan de klant.

Waarom meteen starten?

Door gebruik te maken van de TECH360 Solution Toolbox bespaar je tijd en geld. Door veelvoorkomende problemen uit te sluiten vermijd je onnodige diagnosetijd en -kosten, met de geboden technische informatie ontdek je waar het probleem zit en hoe je het oplost. De dagelijks bijgewerkte database zorgt ervoor dat je altijd over de meest actuele schema’s en relevante oplossingen beschikt. Dus wacht niet langer, log nu in op jouw TECH360 Dashboard en los storingen nóg effectiever op!