Praktijktraining 4
Ea mollitia galisum ut quia corrupti ut quas nihil aut dolorem vitae? Est ipsam odit At quibusdam Quis nam provident cupiditate et corporis earum et cumque iure. Eum natus autem est quia omnis id tenetur sunt qui enim molestias non autem laudantium? Aut autem delectus aut quod architecto ut tempora laboriosam id nisi earum aut officia fugit et aperiam enim aut dolor totam.
Inhoud van de training
Lekstroommeting
Het meten van een lekstroom kan wat praktische problemen met zich meebrengen. Wanneer is de auto in ‘rust’? Hoe kan ik het beste diagnose stellen? We laten je in deze case kennis maken met een methode om makkelijk en snel een lekstroom te lokaliseren.
Gloeisysteem
Klacht van de klant: Mijn diesel slaat slecht aan. Denk je dan meteen aan een slecht werkend gloeisysteem? In de moderne voertuigen is de functie van het gloeisysteem veranderd en een essentieel onderdeel van het emissiebeschrijvingssysteem geworden. In deze case laten we je zien hoe belangrijk het gloeisysteem is geworden.
Pass-thru Skoda
Bij Tech360 zijn we er van overtuigd dat de mogelijkheden die de fabrikant het universele garagebedrijf biedt kansen creëert voor het bedrijf. Vandaag laten we de mogelijkheden van Erwin Skoda zien. Een onderhoudsboekje invullen doet toch iedereen?
Directe benzine inspuiting
Vrijwel iedere benzine motor beschikt tegenwoordig over een directe benzine inspuiting. Andere brandstofdrukken en -regelingen zijn nodig om de mengselvorming op de juiste manier tot stand te laten komen. Dat ga je in deze praktijkdag bekijken.
Turbodruk regeling
De storing ‘turbodruk te hoog’ of ‘turbodruk te laag’ zijn voor iedere autotechnicus herkenbaar. In de praktijk is het soms moeilijk om de diagnose te stellen wat nu precies de oorzaak is. Daarvoor is het
belangrijk te weten hoe de regeling van de turbodruk werkt. We behandelen de regeling van de VGT en waste gate turbo.