Op dit moment hebben wij 15 specialisten fulltime voor jullie klaar zitten.
Subsidie
OOMT: Het opleiding- en ontwikkelfonds voor de mobiliteitsbranche.



Voor de mobiliteitsbranche is OOMT het opleidings- en ontwikkelfonds. OOMT stimuleert de ontwikkeling van vakmensen en mobiliteitsbedrijven met producten en diensten. Deze producten en diensten helpen medewerkers en bedrijven met de veranderingen die de branche in de toekomst door gaat maken en nu al doormaakt. OOMT zorgt ervoor dat medewerkers, leidinggevenden en werkgevers de regie kunnen pakken op hun eigen ontwikkeling en zo duurzaam inzetbaar blijven. Dit doet OOMT bijvoorbeeld door middel van loopbaancoaching, helpen in te schatten of uw bedrijf klaar is voor de toekomst, ondersteuning van leermeesters, gastheerschap of projecten gericht op de instroom van nieuwe medewerkers in de branche. Zo versterkt OOMT het vakmanschap in de branche. TECH360 sluit met zijn diensten aan op deze doelstelling: jouw garage van nu klaarmaken voor morgen!
Wil je aanvullende informatie of weten wat jouw mogelijkheden zijn met betrekking tot OOMT in combinatie met TECH360? Kijk dan op de website van OOMT www.oomt.nl of neem contact op met een van de loopbaancoaches:
https://www.oomt.nl/project/loopbaancoaching/.
Data en locaties
Er zijn geen agenda items.
TECH360 Pakketten

- 1 Monteur
- Extra monteur: € 50,- per maand
- Onbeperkt Vraagbaak
- Pass Thru tegoed t.w.v. € 275,-
- Kennistest
- Twee praktijkdagen per jaar

- 1 Monteur
- Extra monteur: € 100,- per maand
- Onbeperkt Vraagbaak
- Pass Thru tegoed t.w.v. € 275,-
- Kennistest
- Vier diagnosetrainingen per jaar
Liever een losse training boeken? Ook dat is mogelijk!
TECH360 Veelgestelde vragen
TECH360 is een initiatief van Alliance Automotive Group Benelux.
Geen probleem! Bij TECH360 draait het om jouw garage en dus niet om één monteur.
Ben je klant bij PartsPoint? Dan ontvang je de TECH360 factuur van TECH360 B.V. Ben je aangesloten bij één van de overige aangesloten grossiers? Dan ontvang je de factuur voor TECH360 via jouw grossier.
In het Assist pakket zitten twee praktijkdagen per jaar. In het Specialist pakket zitten vier diagnosetrainingen per jaar. Er zit geen maximum op het aantal monteurs dat je kunt laten trainen via TECH360. Voor een extra monteur betaal je bij het Assist pakket € 50,-, per maand en bij het Specialist pakket € 100,- per maand.
Een training kan kostenloos worden verzet tot minimaal twee weken voor de start van training via de TECH360 klantenservice op 085-222 1094.
Om de kwaliteit zo hoog mogelijk te houden, hebben wij een maximum van twaalf monteurs per training.
Nee, dit hoeft niet, anders zou de garage misschien wel gesloten moeten worden en dat is niet handig. Elke monteur kan zijn eigen trainingen inplannen op de voor hem meest handige locatie en datum.
Nee, dit kan niet. Voor software-updates via Pass Thru heb je een eigen VCI met J2534-protocol nodig.
De ticketkosten worden in rekening gebracht door GMTO.
Nee, dat hoeft niet. Wij kunnen, indien gewild, jullie wel kosteloos overzetten naar onze helpdesk. Handig, want dan hoeft er maar één telefoonnummer gebeld te worden.
Via Pass Thru maak je een connectie met het originele kanaal van de fabrikant. Met deze connectie kan je o.a. originele software laden. Remote Services is bedoeld voor o.a. het aanmelden van achteraf ingebouwde systemen, het wissen van DCT codes, resetten van een service-interval. Deze zaken doen wij voor jou op afstand, zodat je zelf verder kunt met een andere klus.
Om Pass Thru te kunnen gebruiken heb je allereerst een account bij een fabrikant nodig. Wil je ook software gaan laden, dan zal je een VCI met J2534-protocol nodig hebben. J2534 staat voor de programmeerfunctie. Mogelijk kan jouw huidige tester dit ook, informeer hiervoor bij jouw leverancier. De software moet op een laptop of PC kunnen worden gezet. Tevens moet er ook naar de acculader gekeken worden; TECH360 adviseert een acculader die kan ‘flashes’ en 100 A kan leveren met een minimale boordspanning van 13.5 V.
Bij TECH360 krijg je volledige ondersteuning voor Pass Thru. Het aanvragen van één account zit al verwerkt in het basis abonnement. Wil je ermee aan de slag, dan kan je live ondersteuning van ons aanschaffen.
Elke fabrikant heeft in zijn eigen Pass Thru omgeving een betaalfunctie. De kosten voor de software-updates betaal je dan ook rechtstreeks aan de fabrikant. Dit gaat meestal via een creditcard. TECH360 zal jou vooraf informeren hoe dit bij de door jouw aangevraagde fabrikant werkt.
Zeker niet! Jullie mogen de Vraagbaak zo vaak bellen als nodig, de kosten zitten hiervoor verwerkt in het basis abonnement. Bij TECH360 is ons motto: heb je vragen, stel ze dan liever tien keer teveel dan één keer te weinig!
De Vraagbaak is op 3 manieren te bereiken: telefonisch, via e-mail en via WhatsApp. Hieronder vind je de contactgegevens.
Telefonisch: 085 222 0676
E-mail: [email protected]
WhatsApp: 06 43 83 84 28